۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

اعتراف پاسدار احمدىنژاد به تلاش براى خريد رأى

پاسدار احمدىنژاد روز گذشته طى سخنانى در مشهد اعلام كرد: در حال حاضر ما 7هزار سانتريفيوژ داريم كه در حال چرخش است. وى بر ادامه سياست بىدنده و ترمز تأكيد كرد و گفت: ما در مقابل تحريمها ايستاديم. هيچ كس نمىتواند ما را تهديد كند. گماشته ولىفقيه ارتجاع با حمله به رقباى خود در نمايش انتخابات گفت: آنها به فكر منافع شخصى و جمع‌آورى سرمايه براى خود بودند. وى هم‌چنين به توزيع پولهاى كلان براى جلب آراء اعتراف كرد و گفت: اگر شما پول توى جيب كسى گذاشتن و باج دادن به ملتى را و دولتى را و فردى (را) عقب‌افتادگى مى‌دانيد من ديوانه و عاشق اين كار هستم.

هشدار مقاومت ايران نسبت بهجان زندانيان سياسى


دبيرخانه شوراى ملى مقاومت ايران طى اطلاعيهيى با عنوان «هشدار مقاومت ايران نسبت بهجان زندانيان سياسى» اعلام كرد: بنا بر گزارشهاى دريافتى، وضعيت جسمى زندانى سياسى بهروز جاويد تهرانى كه از 16روز پيش در اعتصاب غذا بهسر مىبرد، رو به وخامت نهاده و دژخيمان رژيم در زندان مخوف گوهر دشت كرج بر شكنجه و اعمال فشار بر وى افزودهاند. گفته مىشود كه وزارت اطلاعات قصد دارد تا سناريوى كشتن 2زندانى سياسى ولى الله فيض مهدوى و اكبر محمدى را، که در حال اعتصاب غذا روى داد، در مورد او نيز تكرار كند.دبيرخانه شوراى ملى مقاومت افزود:على محمدى معاون رئيس زندان، کرمانى و نبىالله فرج نژاد، رئيس و معاون حفاظت و اطلاعات و پاسدار خادم، رئيس بند از جمله دژخيمانى هستند كه بهصورت گروهى اين زندانى بىدفاع را تحت شقاوت بارترين شكنجهها قرار مىدهند. حاج كاظم، رئيس جنايتكار زندان گوهردشت كه در شكنجه و شهادت زندانيان مجاهد و مبارزى چون حجت زمانى، ولى الله فيض مهدوى، عبدالرضا رجبى و اميرحسين حشمت ساران دست داشته، شخصا بر شکنجه اين زندانى نظارت مىكند. بهروز جاويد تهرانى از زمان قيام 18تير78 تاكنون بارها دستگير و تحت شكنجههاى وحشيانه قرار گرفته است.دبيرخانه شوراى ملى مقاومت در ادامه اطلاعيه خود افزود:اسامى برخى از صدها زندانى سياسى كه در زندانهاى قرون وسطايى آخوندها تحت بيشترين فشارهاى جسمى و روحى قرار دارند، عبارتند از:- آقاى منصور رادپور كه در 27ارديبشهت 86، دستگير شده و از بيش از سه ماه پيش به سلول مخوف سگدانى در بند يك زندان گوهردشت كه از بندهاى تحت كنترل حفاظت اطلاعات سپاه مىباشد، منتقل گرديده است.آقايان اكبر ويسى، پيمان خنجرى و اكبر سنجانى در زندان ديزل آباد كرمانشاه. اكبر سنجانى بر اثر شدت شكنجه بينايى يك چشم خود را از دست داده است.آقاى صادق سيستانى در بند مخوف 209 اوين. وى. كه به مدت 14سال به جرم هوادارى از مجاهدين در اسارت شكنجهگران رژيم بود، به فاصله كمى بعد از آزاديش، در روز 15بهمن87 مجددا ربوده شد. وى بهطور مستمر تحت وحشيانهترين شكنجهها قرار دارد.آقاى ياسر مجيدى كه به بيرجند تبعيد شده و در بند موسوم به آخر جهنم زندانى است.مقاومت ايران ضمن هشدار نسبت به توطئههاى رژيم آخوندها براى نابودى زندانيان سياسى، كليه مجامع بينالمللى و حقوقبشرى به ويژه كميسر عالى حقوقبشر را به اعزام گزارشگر ويژه حقوقبشر به ايران جهت توقف اين سركوبى وحشيانه فرا مىخواند.

دانشجويان تبريز، موسوى دژخيم را بهخاطر مشاركت در قتل عام 67 مؤاخذه مىكنند


دانشجويان دانشگاه تبريز خشم و انزجار خود را از موسوى نخستوزير پيشين آخوندها ابراز كردند و او را در مورد قتل عام زندانيان سياسى مجاهد و مبارز در سال1367 مورد مؤاخذه قرار دادند.دانشجويان معترض پلاكاردهايى با خود حمل مىكردند كه بر روى آنها نوشته شده بود «67»، «دستهاى خونين شالهاى سبز» و «دوستان ما را آزاد كنيد».جلسه موسوى دژخيم در ميان تدابير شديد امنيتى برگزار شد و حاضران به شدت كنترل و بازرسى بدنى مىشدند. با اين وجود دانشجويان اين جلسه را به صحنه ابراز خشم و انزجار از موسوى دژخيم تبديل كردند.

این روز را به روز نه به جمهوری اسلامی تبدیل کنیم

فراخوان
به میتینگ اعتراضی علیه انتخابات غیردمکراتیک ریاست جمهوری درایران!
این روز را بار دیگر به روز نه به جمهوری اسلامی تبدیل کنیم!
از آزادى بى قيد و شرط دستگیرشدگان اول ماه مه و سایر زندانیان سیاسی عقیدتی ایران حمایت کنیم!
انسان های آزادیخواه !
رژیم جمهوری اسلامی ایران همچنان احضار، دستگیری، زندان، شکنجه و اعدام دگراندیشان، فعالین سیاسی و اجتماعی، سرکوب زنان ،سرکوب اقلیتهای ملی و مذهبی و سنگسار را در دستور کار خود دارد. فشار و سرکوب علیه جنبش های اعتراضی افزایش یافته است . بیش از ١۷٠ نفراز فغالین کارگری، زنان و دانشجوئی در اول ماه مه امسال دستگیر شدند . دلارا دارابی به اتهام ارتکاب جرم در سن ١۷ سالگی در اول ماه مه امسال به دار آویخته شد. بیش از١٣٠نوجوان دیگر مانند دلارا به اتهام ارتکاب جرم در نوجوانی به اعدام محکوم شده و مرگ در انتظار آنان است. ۷ تن از رهبران دین بهائی به اتهام واهی جاسوسی در خطر محکوم شدن به اعدام هستند.
انتخابات ریاست جمهوری رژیم اسلامی ایران که بر پایه آپارتاید جنسی و قانون اساسی ارتجاعی اش صورت میگیرد خود بیانگر نمایشی بودن آن است. اسامی کاندیداهای این دوره نیزنشان می هد که چگونه آمرین وعاملین سرکوب، اعدام و قتلهای سیاسی هر چند یکبار با ترفند و تحت شعارهای مختلف برای کسب قدرت و باز هم سرکوب به میدان می آیند.
آزادیخواهان!
- برای اعتراض به این انتخابات نمایشی و غیر دمکراتیک - برای آزادی دستگیرشدگان اول ماه مه و همه زندانیان سیاسی – عقیدتی - برای لغو مجازات اعدام , سنگسار، شکنجه و سایر مجازات های اسلامی- برای دفاع از آزادی همه زندانیان سیاسی – عقیدتی- برای جدائی دین از دولت - برای برابری حقوق زنان و لغو حجاب اجباری - برای تحقق آزادی های بی قید و شرط سیاسی ، آزادی تشکل و اجتماعات- برای حمایت از دادخواهی خانواده های اعدام شدگان سیاسی و عقیدتی در دهه شصت- برای خواست محاکمه سران رژیم جمهوری اسلامی ایران به جرم جنایت علیه بشریت همگام با سایر نهادها و سازمان های بین المللی حقوق بشر به نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران اعتراض کرده وبا شرکت گسترده خود در این میتینگ اعتراضی، این روز را به روز نه به جمهوری اسلامی ایران تبدیل کنیم.
کمیته دفاع از زندانیان سیاسی ایران – برلین : برگزارکنندگانکانون پناهندگان سیاسی ایرانی – برلین گروه همبستگی با جنبش کارگری- برلین
زمان : جمعه١2 ژوئن ٢٠٠٩، ساعت ١٤ مکان : مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلینPodbielskiallee 67, Berlin Dahlem, U3- Podbielskiallee

نمایش مسخره مناظره تلویزیونی کاندیداهای رژیم

شب گذشته نخستین مناظره تلویزیونی کاندیداهای دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی در ایران برگزار گردید. این مناظره که میان کروبی و محسن رضایی انجام شد یکی از کسالت بار ترین بخش های « نمایش انتخاباتی رژیم » بود که از فرط شوری صدای آشپز را هم بلند کرد . در این برنامه نمایشی بی آن که دو طرف مناظره به گفت و گوی رو در رو بپردازند، هر دو شرکت کننده پاسخگوی پرسش های بی رمق مجری برنامه شدند و از آن جا که سخنی برای گفتن نداشتند، به تکرار همان کلی گویی هایی پرداختند که در تمامی دوره گشت و گذارهای تبلیغاتی خود در این سو و آن سو بر زبان رانده بودند . از جمله وعده خنده آور « ملی کردن دوباره صنعت نفت و پرداخت ماهیانه هفتاد هزار تومان به هر ایرانی بالای هیجده سال » که از سوی مهدی کروبی تکرار گردید و همچنین اعطای پست های دولتی به جوانان لیسانس به بالا که از سوی محسن رضایی بر زبان آورده شد . بی آن که مجری دست کم نقش مجری گری را ایفا کرده و چگونگی انجام این شعارهای پوچ را از شرکت کنندگان جویا شود . شرکت کنندگان البته از تعریض به احمدی نژاد فرو گذار نکردند . چنان که کروبی به طور تلویحی اشاره ای داشت به خرافه پروری های احمدی نژاد ؛ و محسن رضایی با این جمله : « من نمي خواهم تيمي را بياورم که به جاي اداره دولت ، خود رييس جمهور را اداره کند » هیات دولت احمدی نژاد را زیر سوال برد . سردی و بی رمقی این برنامه تا بدانجا بود که محسن رضایی در میانه جلسه خویشتنداری را از کف داد و رو به مجری اظهار کرد که ما خیال می کردیم این یک مناظره است ، اما ظاهرا تصمیم به مصاحبه بوده است . با این همه مجری نخواست و نتوانست پاسخ روشنی به این ابهام بدهد . اگر چه بینندگان سرانجام در پایان برنامه پاسخ رازگونه را از زبان مهدی کروبی شنیدند .کروبی در انتهای برنامه وقتی مجری می خواست این نمایش نچسب را با این جمله به پایان ببرد که برخی بینندگان تماس گرفته اند که : « ما خیال می کردیم به تماشای مناظره ای پر شور و حرارت خواهیم نشست » ، گفت : خوب بود به مردم می گفتید که ما « محدودیت » داشتیم برای حرف زدن ! امشب قرار است دو دلقک دیگر این نمایش مسخره یعنی احمدی نژاد و موسوی به روی صحنه بیانید.