۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

سروش خون

Jonbesh Sabz Iran - Iran Green Movmnet

گزارش خوانندگان؛ توصیه های مهم برای روز ۱۸ تیر

- حضور حتما از ساعت 4 بعدازظهر در خیابانها باشد ، درست است هوا گرم است در سراسر کشور اما کار اصلی ما ، شب هنگام است که نیروهای نظامی دید کمتری دارند ، اما حضور ما از ساعت 4 بعدازظهر باعث حضور بسیار بسیجیان و نیروهای سرکوبگر خواهد شد ، ایشان اکثرا زره پوش هستند و در گرمای ظهر مطمئنا نیرویشان کاملا تحلیل خواهد رفت و در هنگام غروب و 8 به بعد کنترل اوضاع به دست مردم آزادیخواه خواهد بود .
2- مسیرهای انتخاب شده تقریبا از مسیرهایی هست که نمی توانند به شما گیر بدهند ، پس در صورت گیر دادند می توانید بگویید برای خرید کتاب ، خرید لوازم کامپیوتر یا خرید لباس می روم ، مطمئنا تمام مسیرهای تعیین شده در سی استان کشور به طوری هست که حضور شما را موجه نماید .
3- به هیچ عنوان از دست نیروهای بسیجی یا اطلاعاتی و ... فرار نکنید ، شما برای خرید به سمت میدان انقلاب در تهران یا مسیرهای تعیین شده دیگر در سراسر کشور می روید . با این کار نیروهای بسیجی و اطلاعاتی دچار سردرگمی شدیدی خواهند شد .
4- مسیرها طوری تعیین شده است که حتی در صورت حضور نیروهای سرکوبگر آنها تحت محاصره شما باشند نه شما تحت محاصره آنها ، پس اصلا نترسید . مسیرها در محل بازارهای کشور تعیین شده است ، پس سمت بازار حضور داشته باشید .
5- خوشبختانه آلودگی شدید هوا که چند روز است غرب کشور را به تعطیلی کشانده به کمک ملت ایران آمده است و شما بدون هیچ عذر و بهانه ای می توانید از ماسک استفاده نمایید ، اما تا هنگامی که حضور گسترده در مکان هدف شروع نشده است ، از ماسک استفاده ننمایید . استفاده از ماسک برای عدم شناسایی شما توسط نیروهای سرکوبگر بسیار به کار خواهد آمد .

اعتراضات امشب نسبت به شبهای گذشته شدت بیشتری داشت

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران
اعتراضات امشب تبدیل به فراخوانی برای حضور گسترده در گرامیداشت 18 تیر
بنابه گزارشات رسیده از تهران، مردم در آستانۀ سالگرد 18 تیر، سرکوب خونین دانشجویان و مردم بر بامهای منازل خود حاضر شدند و صدای اعتراض خود را علیه استبداد حاکم سر دادند.مردم تهران و بخصوص جوانان هماندد شبهای گذاشته از ساعت 22:00 بر بام منازل خود حاضر شدند و بانگ الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند. اعتراضات امشب مردم نسبت به شبهای گذشته شدت بیشتری داشت. تعداد بیشتری بر بامهای خود حاضر شده بودند تا با فریادهای گسترده خود یاد سرکوب خونین دانشجویان و مردم ایران در 18 تیر 1378 را گرامی بدارند.جوانان علاوه بر سر دادن بانگ الله اکبر و مرگ بر دیکتاتور به همدیگر وعدۀ حضور گسترده در گرامیداشت 18 تیر در مناطق مرکزی شهر تهران که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود را میدادند. اعتراضات امشب تبدیل شده بود به اطلاع رسانی و تشویق همدیگر برای حضور گسترده در گرامیداشت روز 18 تیر . اعتراضات شبانۀ مردم تهران تا ساعت 22:30 ادامه داشت.فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یکبار دیگر سرکوب خونین 18 تیر را محکوم می کند ویاد و خاطرۀ جانباختگان آن را گرامی میدارد. برگزاری مراسم گرامیداشت این روز ملی از حقوق اولیۀ مردم ایران می باشد .
17 تیر 1388 برابر با 8 ژولای 2009

درگیری میان مردم و مزدوران بسیجی در تهران

گزارش یکی از فعالین از تهران: امشب حدود ساعت 10:15 تا 10:45 تو سعادت آباد بین مردم و نیروهای بسیجی درگیری میشه. بسیج در اعتراض به صدای الله اکبر مردم با مردم درگیر میشه و شروع به برخورد خشن میکنه. اینطور که شنیدم به خونه های مردم هم حمله شده. تو درگیری مردم گاز اشک آور و بیسیم بسیجی ها رو می گیرن و عملن خلع صلاحشون میکنن. و بعد هم با شعار مرگ بر دیکتاتور شروع به راه پیمایی و مرتب هم میگن فردا ساعت 4 میدون انقلاب. درگیریها تا منظقه پارک سعادت آباد کشیده شده.

ببینید و قضاوت کنین!!!!


احمدی نژاد مدعی است: "راضی به کشته شدن یک مورچه هم نیستم"



کاریکاتور؛ آتش در یک وجبی عمامه رهبر


کشته شدن یکی از معترضان در اثر شکنجه در مشهد

سایت نوروز: به گزارش وبلاگ «و اینک آخر الزمان» یکی از اعضای ستاد مهندس میرحسین موسوی در شهر مشهد براثر جراحات وارده براثر بازداشت به شهادت رسیده است.متن منتشر شده در این وبلاگ به شرح زیر است:مهندس حمید مداح شورچه فعال در ستاد مرکزی میرحسین موسوی در مشهد به شهادت رسید. او که از فعالان ستاد میرحسین موسوی در مشهد بود بعد از اعتراض به نتایج انتخابات همراه با گروهی از اعضای ستاد مشهد در صحن مسجد گوهرشاد دست به تحصن زد که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. او در مدت بازداشت تحت شکنجه قرار گرفت تا چند روز بعد از آزادی به دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد. پزشکی قانونی علت مرگ وی را خونریزی مغزی اعلام کرده است.

منبع حکومتی: تعطیلی بازار کفاشان تبریز

خبرگزاری مهر: هفته گذشته اصناف بازار کفاشان تبریز در اقدامی اعتراض آمیز واحدهای صنفی خود را تعطیل کرده بودند.
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی‌ تعطیلی بازار کفاشان تبریز در روزهای گذشته را به دلیل بروز سوء تفاهم در بین اصناف این بازار عنوان کرد.!!!!

یک پوستر دیگر برای 18 تیر


آمریکا خواهان تحریمهای سخت تر علیه رژیم تهران

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد ایالات متحده خواهان تحریمهای سخت تر علیه رژیم تهران است.
وزیر خارجه آمریکا که با یک شبکه تلویزیونی ونزوئلا مصاحبه می کرد، گفت ایالات متحده قصد دارد از همپیمانان خود بخواهد تا تحریمهای بین المللی علیه رژیم تهران را سخت تر کنند.
هیلاری کلینتون در این مصاحبه گفت ایالات متحده از ماهیت رژیم تهران نگران است. تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، حمایت از تروریسم و.... اینها همه منبع نگرانی هستند.
وزیر خارجه آمریکا همچنین با اشاره به رویدادهای اخیر ایران افزود فکر نمی کند نزدیک شدن به رژیمی که از سوی شمار زیادی از مردم آن کشور مورد اعتراض قرار دارد، کار عقلانی باشد.

شعارهای تازه پس از سخنرانی شب گذشته تیرخلاص زن

بدنبال سخنرانی شب گذشته تیرخلاص زن در صدا و سیمای رژیم که مدعی شد ملت ایران به او رای داده است، برخی جوانان مبارز در تهران با ارسال ایمیل نوشتند از این پس در تظاهرات ضد حکومتی با سر دادن این شعارها پاسخ احمدی نژاد و رهبر او را خواهند داد:
ما بچه های تهرون، رای ندادیم به میمون
مرگ بر عمامه، رهبر کارت تمامه

هجوم نیروهای اطلاعاتی به کافی‎نت‎ها در کردستان

کردستان میدیا: در یورش ناگهانی نیروهای اطلاعاتی رژیم به کافی‎نت‎ها، چندین تن بازداشت شدند. خبرگزاری کردستان در این زمینه گزارش داد، مدتی است که نیروهای اطلاعاتی در برخی از شهرهای کردستان با هجوم ناگهانی به کافی‎نت‎ها، اقدام به بازداشت کسانی می‎نمایند که از سایتهای سیاسی بازدید نموده یا از طریق ایمیل به فعالیت سیاسی می‎پردازند. نیروهای رژیم سپس این افراد را به بازداشتگاه‎های اداره اطلاعات منتقل می‎نمایند.در این یورش‎ها تاکنون چندین تن از جوانان کرد در کافی‎نت‎ها دستگیر و سپس تحت شدیدترین شکنجه‎ها قرار گرفته‎اند.هجوم ناگهانی به کافی‎نت‎ها که از چند روز قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده بود همچنان در برخی از شهرهای کردستان ادامه دارد.