۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

مردم تهران در جمعيت انبوه در چهلم شهداي عاشورا به بهشت زهرا آمده اند


آژانس ايران خبر - ۱۳۸۸/۱۱/۱۶


خبرنگار آژانس ايران خبر- ساعت 1030: درحال حاضر قطعه 9 و302و 304 بهشت زهرا جمعيت انبوهي حاضرند ,ميزان جمعيت به قدري است كه امكان تردد با خودروها مقدور نبوده و حتي مادران سالخورده نيز بايد پياده جابه جاشوند .

چهلم شهداي عاشورا در بهشت زهرا


آژانس ايران خبر - ۱۳۸۸/۱۱/۱۶


خبرنگار آژانس ايران خبر-تهران ساعت 0900: از ساعت 9 صبح تعداد زيادي از مردم در قطعات259 و 302 تجمع كرده اند از ساعت 0700 صبح نيروهاي لباس شخصي و نيروي انتظامي در محل حضور داشتند و به رغم اينكه نيروهاي انتظامي در دسته هاي 7 نفري در بالاي قبرها ايستاده و به كنترل مردم ميپردازند , مردم در قطعات محل دفن شهدا اقدام به گل گذاري كرده اند .

فریادهای پيمان عارف در نامه ای از بند 350 اوين

از فیس بوک

اعدام های سیاسی را متوقف کنید
فریادهای پيمان عارف در نامه ای از بند 350 اوين

قریب به ۸ ماه از آخرین باری که تنفس در"جهان آزاد " را تجربه کردم می گذرد و اکنون ۴ ماهی هم می شود که اقامت اجباری در بند ۳۵۰ زتدان اوین را تجربه می کنم ! در اتاق ۵ زیر زمین بند ۳۵۰ - اتاقی که من در آن به سر می برم - یک نفر محکوم به اعدام داریم ، فردی به نام علی زاهد ، مهندسی شیرازی که از دو سال پیش در بازداشت موقت به سر می برد و به تازگی تنها و تنها به دلیل آشنایی و رابطه دوستی با عاملان انفجار بهار ۸۷ در حسینیه ره پویان وصال شیراز توسط قاضی صلواتی به اعدام محکوم گردیده است ! در اتاق ۶ ، فرهاد وکیلی از فعالین قومی کرد و از صمیمی ترین افرادی که در عمرم دیده ام زیر حکم اعدام است. در همان اتاق رضا خادمی از دستگیر شدگان رخدادهای پس از انتخابات نیز تحت عنوان محاربه محکوم به اعدام گردیده است . خادمی به همراه عبدالحسینی (دیگر محکوم به اعدام این بند) در روز های پس از انتخابات دستگیر شده ، تنها و تنها در سال ۸۶ سفری به عراق و شهر اشرف داشته و انگاه با قطع ارتباط کامل با سازمان مجاهدین به ایران بازگشته ! نه دست به اسلحه برده و نه در هیچ اقدام مسلحانه ای شرکت داشته است . در اتاق ۷ ناصر عبدالحسینی ، این تجسم تمام عیار مظلومیت و قربانی تمام قد فقر و سرکوب سیاسی به واسطه حکم قاضی صلواتی از پی جلسه دوم دادگاه های پس از انتخابات زیر حکم اعدام به سر می برد و معلوم نیست تا چندی دیگر چه بر سر جان جوان و لبان خندانش خواهد آمد ! در همین اتاق احمد کریمی که تنها و تنها فعالیت سیاسی زندگیش حضور یکساله در شمال عراق و همراهی با محمد رضا علی زمانی در اداره یک رادیو بوده ، نیز محکوم به اعدام گردیده است ، 

فراخوان به تجمع اعتراضی در مقابل اپرای وین اتریش

در اعتراض به سرکوب و جنایات روزمره رژیم جمهوری اسلامی ایران علیه مردم آزادیخواه و در اعتراض به کشتار زندانیان سیاسی، تمامی انسانهای آزاده را به تجمع اعتراضی در وین فرا میخوانیم.
با حضور گسترده همگام با مردم بپا خاسته ایران باشیم و از حقوق انسانی آنان دفاع کنیم .
همصدا با مردم آزادیخواه ایران فریاد اعتراض برعلیه نقض روزمره حقوق بشر در ایران را سر دهیم.

مکان: مقابل اپرای وین
زمان: شنبه 06.02.2010
از ساعت 13 تا 15
کمیته بین المللی نجات ایرانیان
IRAN SOS

اطلاعیه؛ فراخوان تظاهرات 22 بهمن در مالمو سوئد


با حضور فعال خود در آکسیون روز 11 فوریه (22 بهمن) از مبارزات حق طلبانه مردم ایران دفاع کنیم

مکان: تریانگل(TRIANGELN)
زمان: ساعت 17:00

فراخوان به تظاهرات بزرگ ایرانیان در 22 بهمن در استکهلم

از ایرانیان دعوت میکنیم برای اعتراض به حکم اعدام، آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی و عقیدتی و در همبستگی با تظاهرات مردم ایران در 22 بهمن، در گردهمایی بزرگ ایرانیان در میدان مرکزی شهر استکهلم پنج شنبه 11 فوریه ساعت 17 بعد از ظهر شرکت نمایند و نمونه غرور آفرین دیگری از همبستگی ملی خود را به نمایش گذارند.

زمان:پنج شنبه 11 فوریه ساعت 17 بعد از ظهر
مکان: میدان مرکزی شهر استکهلم سرگل توری

برگزارکننده: "جمعیت پشتیبانی از مبارزات مردم ایران"