۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۴, پنجشنبه

کارگران در سلول انفرادی 240 هستند

خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان: تعدادی از کارگران بازداشت شده اول ماه می از جمله حسین اکبری،ستار امینی،محمد گیلانی،عبدالله وطن خواه،حسن شفا،حمید شرفی،عزیز یاری،مصطفی حاتمی،ناصر ابراهیمی،جمشید رجبی،داوود میرزایی،عزیز محمدی،نبی معروفی،اسدالله اقبالی،و نودهی پس از 5 روز حبس در بخش عمومی زندان اوین به بازداشتگاه انفرادی 240منتقل شدند.
در اول ماه می -11 اردیبهشت روز جهانی کارگر تعدادی از کارگران در تهران و حومه بازداشت شده اند که از جمله این بازداشت شدگان تعدادی ازاعضای تعاونی مسکن فلزکار و مکانیک می باشند ازجمله حسین اکبری،ستار امینی،محمد گیلانی،عبدالله وطن خواه،حسن شفا،حمید شرفی،عزیز یاری،مصطفی حاتمی،ناصر ابراهیمی،جمشید رجبی،داوود میرزایی،عزیز محمدی،نبی معروفی،اسدالله اقبالی،و نودهی در محل تعاونی خود توسط نیروهای امنیتی بازداشت و راهی زتدان اوین شده که روز چارشنبه 16 اردیبهشت آنها را از بند عمومی به بازداشتگاه انفرادی 240 منتقل نمودند.
گفته میشود افراد نامبرده که در جریان برگزاری اجلاس سالیانه تعاونی در محله نعمت آباد در حومه تهران بازداشت شده اند 2 روز پس از بازداشت منازلشان توسط نیروهای امنیتی مورد بازرسی قرار گرفته و تعدادی کیس کامپیوتر کتاب و .. این کارگران ضبط شده است.
پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر