۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

دستگیری چندین نفر در سخنرانی موسوی در شهر تبریز

به گزارش خبرنامه امیر کبیر، در جریان سخنرانی میرحسین موسوی در ورزشگاه باغشمال تبریز شماری از معترضین دستگیر شدند.
در این میتینگ انتخاباتی تعداد زیادی از فعالین آذربایجانی حضور داشتند که ضمن اعتراض به اهانت خاتمی در قالب بیان جوک ترکی شعار علیه موسوی و خاتمی سر می دادند.
محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین در فیلمی که اخیرا در بلوتوث ها پخش شده است در قالب بیان جوک به مردم اردبیل اهانت کرده است و علی رغم جو اعتراضات شدید آذربایجان تاکنون هیچ نهاد و ارگان رسمی اصلاح طلبی از این کار زشت که منجر به آزرده خاطری مردم آذربایجان گشته عذرخواهی نکرده است. محمد خاتمی در انتخابات دهم از میر حسین موسوی حمایت کرده و جریان اصلاح طلبی از حامیان جدی موسوی به حساب می آیند. سکوت موسوی که خود را فرزند برومند آذربایجان می خواند در مسئله اهانت خاتمی به هموطنان آذری معنا دار است.
گفتنی است محمد علی ابطحی مشاور سابق محمد خاتمی در سایت خود با انتشار مطلبی با عنوان “سفر تبریز و بلوتوث آقای خاتمی” ضمن تایید واقعی بودن این فیلم دلیل انصراف محمد خاتمی را از انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری ترس از انتشار این فیلم اعلام می کند.
بر اساس گزارش های رسیده از تبریز بعد از پایان مراسم با حمله انتظامات ستاد موسوی در قالب کمیته بسیج و نیروهای انتظامی با باتوم و گاز اشک آور بیش از ۱۵ نفر از فعالین آذربایجانی را دستگیر کردند که از وضعیت آنان خبری در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر