۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

گزارش خوانندگان از تجمع در میدان هفت تیر

من الان از 7 تیر می یام نمی دونین چقدر نیرو آوردن معلوم مثل سگ از مردم ترسیدن که انجوری نیرو خالی کردن.چند تا لباس شخصی از مردم فیلم برداری می کنن در حالیکه خودشون صورتشون رو بستن یک طرف میدان موتورهاشون پارک کردن. خودشون کنار پیاده رو ایستادن دارن بهشون آب خنک می دن که تو گرما از حال نرن لباس شخصی ها هم با موتور تو خیابون ویراژ می دن تعداد زنان خیلی بیشتر است درود به شرفشون!
به هیچ عنوان اجازه توقف نمی دن و حتی نمی زارن که افراد ویترین مغازه ها رو نگاه کنن حتی توی مترو هم نمی زارن کسی بایستند تعدادی خانم که در ایستگاه اتوبوس نشسته بودند بلند کردند و گفتن امروز اتوبوسها کار نمی کنن.
تعدادی ون کنار میدان پارک شده که نیروهای زن توش مستقر هستند بیش از 100 موتور و 50 ماشین نیروی انتظامی،یگان امداد و حتی مبارزه با مواد مخد رهم هستند که معلوم کمکی از بخش های دیگه آوردن.
از بالای پل عابر دارن از مردم فیلم می گیرن ومردم نمی ترسن یک خانم می گفت ببینین ما از سگ هار نمی ترسیم ما واکسن هاری زدیم!
ماموران لباس شخص با زدن ریشها بین مردم عادی تردد می کنن ولی صدای بیسم هاشون لوشون می ده.
مغازهها در حال پایین کشیدن کرکره هاشون هستند تعداد جمعیت داشت زیاد می شد از میدان 7 تیر تا ولیعصر هم هر 5 قدم 3 نیروی ایستاده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر