۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

سومین اعتراض گسترده دانشجوئی به حضور کودتاچیان

خبرنامه امیرکبیر: محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه رو گذشته در نشستی به دعوت بسیج دانشجوئی دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه حاضر شد. وی طی سخنانش دولت کودتا را دولت موسوی دانسته و ابراز داشت که دولت کودتا اکنون شکست خورده است. در پی این اظهارات، دانشجویان حاضر در سال جابربن حیان با سر دادن شعارهای اعتراضی نظیر "مرگ بر دیکتاتور"، "دولت کودتا استعفا استعفا" روبرو شد.

محمد جواد لاریجانی هم چنین مانند دیگر مقامات دولت کودتا، عاملان فاجعه کهریزک را به زندانبانان تقلیل داد و گفت: « در جريان حوادث پس از انتخابات ۲۰ نفر از مامورين امنيت شهيد شدند و کسانی نيز دستگير و قربانی توطئه‌های ديگری بودند البته آنها فرزندان ما بودند و در اين رابطه تخلف مسئولين و زندانبانان خيلی جدی است ولی متاسفانه برخی موضوع کهريزک را علم کردند تا خيانت بزرگ عليه نظام را در پشت آن پنهان کنند و سرپوش گذارند. آنها همان‌هايی بودند که يک‌طرفه خود را رئيس‌جمهور اعلام کردند.»

او هم چنین در ادامه با اظهارات شدیدالحنی رهبران معترض را مورد خطاب قرار داده و گفت: "آنها در ادبيات خود حرف‌های تند زدند و به دولت تهمت‌های خيانت، آدم‌کشی، دزدی و دروغ نسبت دادند و ادبيات لمپن به‌کار بردند."

گفتنی است این سومین حضور مقامات دولت کودتا در دانشگاه است که با اعتراضات شدید و گسترده دانشجویان روبرو می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر