۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

اعدام جوان کرد؛ خامنه ای قاتله!

جعفر پویه

جانیان و جنایتکاران رژیم ددمنش جمهوری اسلامی بر خلاف همه موازین انسانی و بین المللی و بدون توجه به اعتراضهای بین المللی و داخلی، روز گذشته زندانی سیاسی، احسان فتاحیان را در زندان سنندج به دار آویختند.

رژیم درمانده ولایت فقیه که در مقابل امواج خروشان جنبش اعتراضی مردم همه ی داشت و نداشت خود را به باد داده است، سعی می کند تا بار دیگر با برپایی چوبه های دار و اعمال خشونت عریان، جو رعب و وحشت را بر جامعه حاکم کند. اما مدتهاست که مردم دیگر به اینگونه اعمال رژیم توجهی ندارند و سیاست "النصر بالرعب" رژیم با شکست مواجه شده است.

به دار کشیدن جوانان مبارز و آزادیخواه لکه ننگ دیگری است که بر پرونده قطور رژیم نقش می شود و به جامعه جهانی و همه چشمهای نگران جنبش مردم ایران نشان می دهد که این تنها رژیم ددمنش حاکم است که با توسل خشونت سعی دارد مردم را از عواقب اعتراض بترساند. رژیم خشونت گر، قاتل و جانی جمهوری اسلامی سالهاست که سعی دارد تا با قتل و کشتار خود را از تیر رس اعتراض مردم مصون نگه دارد. با سرکوبگری هار و برپایی چوبه دار در ملا عام و ضرب و شتم بی رحمانه در خیابانها، رژیم تنها خشونت حکومتی را به رخ می کشد و سعی دارد تا اینگونه مردم را مرعوب کند.

اعدام و به دار آویختن احسان فتاحیان، زندانی سیاسی کُرد نیز می تواند آغازگر یک دور جدید از اعدامهای سیاسی باشد که در سالهای گذشته رژیم به آنها دست زده است. بعید نیست در صورت سکوت مردم نسبت به این اعدام و عدم اعتراض یکپارچه سازمانهای سیاسی و نهاد های حقوق بشری، بار دیگر رژیم دست تعدی به سوی زندانیان سیاسی دراز کند و همچون سالهای گذشته از کشته آنها پشته بسازد؛ قتلهای حکومتی ای که به دلایل مختلف مورد پیگیری قرار نگرفته و قاتلان فرزندان مردم ایران همچنان در مجامع بین المللی بدون هیچ پروایی رفت و آمد می کنند.

با اعتراض یکپارچه و همگانی می شود جلوی اینگونه اعدامها را گرفت. باید علیه آدمکُشان و قاتلان فرزندان مردم ایران در همه نهادهای ممکن بین المللی پرونده ای باز کرد و آنان را مورد پیگرد بین المللی قرار دارد. نباید اجازه داد قاتلان به راحتی شب سر بر بالین بگذارند. باید با افشاگری و معرفی آنان به مردم، همچنان در پیش چشم عموم، آنها را به عنوان قاتل و آدمکش مارک دار کرد.

اعدام احسان فتاحیان نشان از ددمنشی و جنایت پیشه گی پایوران رژیم جمهوری اسلامی از صدر تا ذیل دارد. ولی فقیه رژیم به عنوان کسی که دستور این قتل و جنایتها از سوی او صادر می شود، باید به عنوان مسوول اصلی مورد پیگرد قرار گیرد.

تازه ترین جنایت رژیم اثبات کننده شعار جنبش مردم در خیابانهاست که با صدای بلند اعلام می کنند: "آنکه میگه عادله – دروغ میگه قاتله".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر