۱۳۸۸ آبان ۲۲, جمعه

نگرانی مراجع حکومتی از اوضاع کنونی

مرکز خبر حوزه: حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی امروز در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در رابطه با انتخابات دهم ریاست جمهوری اظهار کردند: این انتخابات بسیار خوب بود، البته مشکلاتی هم به دنبال خود داشت که باید آن را هم بپذیریم.

معظم‌له افزودند: بعضی در این انتخابات جنبه‌های مثبت را گرفته و از جنبه‌های منفی آن بی‌تفاوت گذشتند، صلاح این است که بپذیریم و قبول کنیم مشکل وجود دارد، زیرا با نفی و ندیدن حقیقت مشکل حل نمی‌شود.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی خاطرنشان کردند: در حال حاضر ما دو مشکل عظیم در مسیر نظام داریم.

ایشان افزودند: یکی از مشکلات دشمنان خارجی است که دست به دست هم داده و روز به روز متحد می‌شوند و مادامی که ما تسلیم آنها نشویم با آنها مشکل خواهیم داشت، بنابراین باید در مقابل آنها قوی باشیم، مشکل دیگر معضلات اقتصادی است که بر اثر خشکسالی و بحران جهانی اقتصادی به وجود آمده است، مقداری هم در اثر سوء مدیریت‌ها می‌باشد و یک مقدار هم به جراحی هدفمند کردن یارانه‌ها برمی‌گردد.

ایشان افزودند: برای حل این مشکلات نیازمند محیطی آرام و بدون تنش هستیم و اگر قرار باشد در هر راه‌پیمایی یک عده آن طرف و عده‌ای دیگر این طرف سرو صدا کنند و مسایل و تنش‌های داخلی حل نشود، نمی‌توانیم بر این مشکلات مسلط شویم.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر