۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

ترس و وحشت رژیم از تغییر سیاست اوباما

واحد مرکزی خبر (صدا و سیمای رژیم): رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تاکيد کرد: اوباما نبايستي مانند پيشينيان خود فريب اطلاعات اپوزيسيون بي ريشه ايراني را بخورد.

سردار سرلشکر بسيجي سيد حسن فيروزآبادي طي سخناني اظهار داشت: صاحبان نفوذ در حکومت هاي آمريکا موفق شدند شعار تغيير اوباما را بي خاصیت کنند. هر چند بعضي شعارها، اقدامات و تحرکات سياسي دولت اوباما در جهت تغيير مطرح شد، اما شاخص هاي اصلي که نشان دهنده تغيير است مشاهده نمي شود و سياست هاي گذشته پايدار مانده و در آن تاکيد مي شود.

وي افزود: يکي از اين شاخص ها حجم سرسام آور بودجه دفاعي آمريکاست که انتظار مي رفت در صورت پيشرفت تغيير، درصدي از آن کاسته و به حل مشکلات مردم آمريکا اختصاص يابد.

فيروزآبادي گفت: اما امروز مي بينيم بودجه 635 ميليارد دلاري آمريکا مجدداً پيشنهاد و تصويب مي شود. آن چه مسلم است اين بودجه بيش از 50 درصد هزينه هاي اضافي و بادکنکي را در خود دارد اين مساله از ابعاد مختلف قابل کارشناسي است و مسئولين ذيربط مي توانند صحت آن را تاييد کنند.

وي گفت: اوباما که هنوز هم تصور مي رود به لحاظ وجداني و اخلاقي در سردرگمي بسر مي برد بهتر است به فکر مردم آمريکا باشد.

عضو شورايعالي امنيت کشور تاکید کرد : اوباما نبايستي مانند پيشينيان خود فريب اطلاعات اپوزيسيون بي ريشه ايراني را بخورد و فرصت هاي مثبت در ايران را از دست بدهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر