۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

ارجاع پرونده 5 نفر از محکومان حوادث اخیر برای اجرای احکام

خبرگزاری مهر: پرونده 5 نفر دیگر از محکومان حوادث پس انتخابات برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارجاع شد.

به گزارش دادسرای عمومی و انقلاب تهران اسامی این محکومان عبارتند از:

1. امیر اصلانی به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی و مقابله با نظام از طریق تبلیغ علیه نظام، شرکت در اجتماعات غیر قانونی و طراحی توطئه اختلال در سیستم برق و روشنایی کشور در زمان پیک مصرف با هدف ایجاد آسیب به ژنراتورهای برق و ایجاد نارضایتی عموی به 5 سال حبس تعزیری محکوم شده است.

2. علی بهزادیان فرزند علی اصغر به اتهام تبلیغ علیه نظام و تبانی به قصد برهم زدن امنیت کشور از طریق ایجاد سایت های مختلف اینترنتی و نشر اخبار و مطالب اهانت آمیز در آنها با هدف هدایت و ایجاد و ایجاد اغتشاشات در ایام پس از انتخابات به 6 سال حبس محکوم شده است.

3. حسام ترمسی فرزند حمید به اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در آشوبهای خیابانی به یک سال حبس تعزیری محکوم می شود.

4. محمد رضا نوربخش فرزند حسن به اتهام تبلیغ علیه نظام و تبانی علیه امنیت داخلی کشور از طریق راه اندازی سایت جمهوریت و انتشار اخبار کذب و تبلیغ علیه نظام به سه سال حبس تعزیری محکوم می شود.

5. امید لواسانی فرزند محمد حسین به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت داخلی به 6 سال حبس محکوم می شود.

احکام محکومان یاد شده پس از رسیدگی در دادگاه بدوی و اعتراض نامبردگان به دادگاه تجدید نظر ارسال که مرجع یاد شده با اصلاحاتی احکام مذکور را تایید که مراتب برای اجرا به واحد اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر