۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

شکنجه گاه کهریزک؛ انتظار داشتند به هتل پنج ستاره بروند؟

روزنامه تهران امروز: حسن نوروزي نماينده رباط‌كريم وعضو كميسيون شوراها و امور داخلي مجلس و از اعضاي فراكسيون انقلاب اسلامي از جمله منتقدان قرائت گزارش كميته ويژه مجلس در مورد وقايع كهريزك در مجلس است. اين نماينده حامي دولت در گفت‌وگو با تهران‌امروز با مغرضانه خواندن گزارش كميته ويژه مجلس آن را جفا نسبت به تمام كساني دانست كه در وقايع بعد از انتخابات براي كور كردن چشم فتنه تلاش كردند.
گزارش كميته ويژه مجلس را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
گزارش كميته ويژه مجلس كاملا غيرقانوني بود، زماني كه كميسيون اصل 90 در مجلس رسميت دارد دليلي نداشت كه آقاي لاريجاني كميته ويژه تشكيل دهد.از طرف ديگر، آيين‌نامه داخلي مجلس هم‌چنين حقي براي رئيس مجلس قائل نيست. به نظر من اعضاي كميته براي بررسي وضعيت وقايع پس از انتخابات، افراد منصفي نبودند.
شما به كدام يك از اعضاي هيات منصوب لاريجاني را منصف نمي‌دانيد اگر امكان دارد به صورت مصداقي نام ببريد؟
يكي از نمايندگاني كه از طرف لاريجاني مامور بررسي حوادث بعد از انتخابات شد، كاتوزيان، نماينده تهران بود در حالي كه وي به هيچ عنوان صلاحيت اين ماموريت را نداشت.معلوم است كه با اين گزارش چراغ سبز به اغتشاشگران داده مي‌شود.
اين چراغ سبز چگونه از جانب كميته ويژه مجلس به اغتشاشگران داده شد؟
اگر وقايعي دوباره روي دهد و اغتشاشگران به خيابان‌ها بيايند به نظر من علت اصلي آن چراغ سبز كميته ويژه مجلس وگزارش مغرضانه آن است. كميته ويژه مجلس درضمن بررسي مسائل كهريزك بايد به بررسي جرم اغتشاشگران در اين بازداشتگاه نيز مي‌پرداخت. در حالي كه در اين گزارش به اين موضوع اعتراض شده است كه چرا كساني كه بعد از انتخابات ده‌ها بار به خيابان‌ها آمدند و توهين به اصل مترقي ولايت‌فقيه كردند و در نظم عمومي اخلال به وجود آوردند و امنيت رواني و اجتماعي جامعه را به هم ريختند‌ در كنار اراذل و اوباش در كهريزك نگهداري شدند. بايد توجه داشت‌ كه اراذل و اوباش به خاطر اخلاق نابهنجاري كه دارند نظم و امنيت جامعه را به هم مي‌ريزند، ولي كساني كه بعد از انتخابات دستگيرشدند با سوء‌نيت و با قصد و برنامه‌ريزي عليه رهبري و اركان نظام شعار دادند. اينها از اراذل و اوباش بدتر هستند؛ حتما آقايان توقع داشتند كه اغتشاشگران، با شعارهاي انحرافي كه عليه مقدسات مردم در خيابان‌ها دادند به جاي كهريزك در بهترين هتل پنج ستاره با بهترين غذاي مجلل نگهداري شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر