۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

فیلم حمله به کوی، جنایت مصور رجاله ها

جعفر پویه

هشت ماه پس از حمله گله های اوباش وابسته به ولی فقیه به کوی دانشگاه تهران، فیلمی از این جنایت سازمان یافته منتشر شد. این فیلم که توسط یکی از افراد حمله کننده به کوی دانشگاه و با دوربین حرفه ای برداشته شده، بخشی از ددمنشیهای اوباش وابسته به رژیم را به تصویر می کشد.
برخلاف ادعاهای مقامات رژیم درباره حادثه این شب، فیلم مزبور نشان می دهد که گارد ویژه نیروی انتظامی به همراه لباس شخصیها و بسیجیها با هماهنگی و به طور سازمان یافته در حمله به کوی دانشگاه تهران شرکت دارند. به ظاهر خشونت نیروهای گارد ویژه به حدی است که همدستان بسیجی و لباس شخصی آنها برای بازداشتن شان از ضرب و شتم بیشتر واسطه می شوند و آنان را از ادامه وحشیگری باز می دارند.
جنایت انجام گرفته در این شب به حدی بود که مجلس آخوندها برای پیگیری آن دست به تشکیل یک هیات حقیقت یاب زد اما نتیجه تحقیقات آن هیچ وقت منتشر نشد. در همان موقع علی لاریجانی، رییس مجلس آخوندها پاسدار صادق محصولی، وزیر کشور وقت را مسوول حمله به کوی دانست و خواهان پاسخگویی شد. از سوی دیگر، حمید رضا کاتوزیان، نماینده مجلس این حادثه را بدتر از حادثه 18 تیر 78 خواند و ادعا کرد که کمیته حقیقت یاب مجلس هویت لباس شخصیها را افشا خواهد کرد. علی عباسپور، یکی دیگر از اعضا کمیته حقیقت یاب روز 4 تیر گفت: "کمیته اطلاع دارد که ورود نیروهای انتظامی به کوی دانشگاه با مجوز بوده است."

با این وجود، فرهاد رهبر، رییس وقت دانشگاه تهران فردای اتفاق یعنی، 25 خرداد علیه آن موضع گرفت و ادعا کرد که مجازات عاملین حادثه کوی دانشگاه را پیگیری خواهد کرد. محسن کوهکن، نماینده مجلس آخوندها نیز در 8 تیر گفت: "نیروهای گارد ویژه نیروی انتظامی با درخواست فرهاد رهبر و به منظور برقراری امنیت وارد کوی دانشگاه شده بودند."
از سوی دیگر کاظم جلالی، عضو دیگر کمیته حقیقت یاب می گوید: "نیروهای انتظامی با درخواست رییس دانشگاه تهران وارد کوی نشده اند و با مجوز شورای تامین استان تهران به کوی دانشگاه وارد شده اند."
این درحالی است که در فیلم منتشر شده یکی از نیروهای حمله کننده می گوید: "رجب زاده دستور ورود نیروها را داده!"
طبق قانون رژیم ددمنش ولایت فقیه، نیروهای انتظامی جز با دستور رییس دانشگاه تهران اجازه ورود به دانشگاه و کوی را ندارند. حال این پرسش باقی می ماند که با این شمار از نیروی درگیر در این روز، چه کسی دستور حمله به دانشجویان و به خاک و خون کشیدن کوی را داده است؟
خامنه ای، ولی فقیه درمانده رژیم در نماز جمعه 29 خرداد برای دانشجویان اشک تمساح می ریزد و می گوید: "انسان دلش خون میشه از بعضی از این قضایا، برن توی کوی دانشگاه جوونا رو، دانشجو ها رو، ...اونم دانشجوهای مومن و حزب اللهی رو، ...نه اون شلوغ کنها رو،... برن مورد تهاجم قرار بدن، اونوقت شعار رهبری هم بدن!"
اوج وقاحت خامنه ای آنجایی است که همگان می دانند دستور حمله اوباش سرکوبگر نمی تواند بدون اطلاع شخص خودش باشد زیرا اوست که تعریف "دشمن" از مردم دارد و از تریبونهای مختلف آنها را متهم می کند. احمدی نژاد، گماشته "رهبر" نیز در 6 شهریور می گوید: "حوادث بدی اتفاق افتاد، جمعی از مردم آسیب دیدند حوادث بسیار تلخ بود، عد‌ه‌ای به کوی دانشگاه حمله و کارهای زشتی کردند، در برخی بازداشتگاه‌ها، اقدامات زشتی انجام شد، می‌خواهم اعلام کنم این کارهایی که در کوی دانشگاه و بازداشتگاه و امثال این انجام شد، اینها هم اجزای سناریوی دشمن بود، اینها به دست وابستگان به جریان براندازی انجام شد."
حال با توجه به انتشار فیلم این حادثه از درون رژیم به خوبی معلوم می شود که دشمن کیست و چه کسانی کمر به خاک و خون کشیدن جوانان این مرز و بوم بسته اند.
هرچند اختلاف بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران به ویژه قرارگاه ثارالله که مسوول همه فجایع انجام گرفته این مدت است، باعث انتشار این فیلم گردیده و سعی می شود تا رذالت انجام گرفته به گردن یکدیگر انداخته شود اما برای مردم ایران هیچ فرقی بین نیروهای سرکوبگر و جانی وجود ندارد و همه آنان گماشتگان ولی فقیه جلاد و آدمکشی هستند که برای حفظ قدرت خود دست به قتل کشتار فرزندان مردم می زند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر