۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

خامنه ای تصمیم گرفته مثل یک وحشی تمام عیار سقوط کند

وبلاگ آینده ما

خامنه ای تصمیم گرفته است مثل یک وحشی تمام عیار سقوط کند

خامنه ای از روز قدس تا 13 آبان مهلت داشت تا درست فکر کند. کسی انتظار نداشت که او درست فکر کند اما ایشان حداقل می توانست خدمتی به خود کرده و بر خلاف روال طبیعی طبیعت و کائنات و قوانین فیزیک و ریاضی درست فکر کند. می توانست در روز 13 آبان همانند هادی غفاری از ملت تشکر بشنود و ایران را به صاحبان اصلی آن, که همان ملت هستند پس بدهد. دل این ملت نه به کوچکی و تنگی چشم خامنه ای بلکه بوسعت تهران و ایران و آبهای خلیج فارس است. نگو که در این مدت ایشان و سپاهش به این نتیجه خارق العاده رسیده بودند که هر چه چپیه پوش گدا گشنه و دست بوس دارند را با مواجبی افزونتر به جان ملت بیاندازد!

آخر ای رهبر غلامحسین حداد عادل, ای جامع المصائب, این چه کاری بود که کردی!؟ مگر قبل از این سگهای هارت را به جان ملت نیانداخته بودی؟ مگر ندا و سهرابهایشان را پر پر نکرده بودی؟ مگر به مریم هایشان تجاوز نکردی؟ مگر عزیزانشان را در غل و زنجیر نکردی؟ مگر کم دروغ گفته بودی؟ مگر کم حرمت شکستی؟… بعد از آن چه شد؟ باز مردم روز بزرگ و فراموش نشدنی قدس را آفریدند. روزی که بعدها بجای اراجیف مصباح یزدیت بعنوان برگ زرینی از تاریخ ایران زمین برای نسلهای آینده تدریس خواهد شد. پس از آن عکس محمودت را پایین کشیدند. حتی یک نفر از دست بوسانت هم نتوانست در دانشگاه دو کلمه دروغ و اراجیف تحویل دانشجویان بدهد. شرح حال کارگران هم جای خود دارد. دیروز هم آن همه دوپای هار و دست بوس جمع کرده بودی و به جان ملت انداختی آخرش هم ملت به تو گفتند "خامنه ای قاتله ولایتش باطله". مگر شکل شمایل این ملت به یک ملت ترسو و سر در گریبان می خورد که تو برای خود جفتک می اندازی!؟

اگر از یک بچه 5 ساله هم می پرسیدی خامنه ای در روز 13 آبان باید چه می کرد؟ حتما به تو پاسخ می داد که باید از مردم پوزش می خواست و اگر ذره ای فهم و شعور در کالبد خود می داشت کنار می رفت. حالا تو خود درایت خود را بسنج تا زمانیکه در جایگاه یک اسفل السافلین آنطور که باید و شاید به این ملت پاسخ بدهی.


اوباما و حمایت از دموکراسی به روش صدا و سیما

آقای اوباما همینجوری به نمک ریزی ادامه دهد آخر سر دست علی لاریجانی را هم از پشت می بندد. طرف درست در روز 13 آبان و هنگامیکه ملت زیر باتوم خامنه ای شعار " سفارت روسیه عامل جاسوسیه " را سر می دادند از رویای بهبودی روابط با علی خامنه ای دم زده! و از آنطرف هم دود حمایت از دموکراسی دولتش چشم ما را کور کرده است.

آقای اوباما بجای اینکه امروز رویائی ببیند و فردا بیلاخی از آقا بشنود بهتر است چشم بصیرت خود را باز کند تا ببیند چه کسی حامی دموکراسی در کجا است. حامی واقعی دموکراسی ملت زیر ضرب و زور ایران است که به نیابت از تمامی ملتهای ستم دیده و زیر یوق دیکتاتورهای جهان, ثابت کرده است بدون موشک و یا حتی اظهارات دولتمردان آمریکا هم می توان به دموکراسی دست پیدا کرد. ملت ایران نشان داد که دموکراسی تصمیم یک ملت است و ملت می تواند این تصمیم را علی رغم خواسته جنایتکارترین رژیم در حال حاضر جهان اتخاذ کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر