۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

وحشت جنتی از تبدیل شدن 16 آذر به روز عزای رژیم

صدا و سیمای رژیم: امام جمعه موقت تهران امروز گفت، 16 آذر روزی بود که دانشجویان در اعتراض به نفوذ آمریکا در کشور به صحنه آمدند و با اعتراض خود پیام ضداستکباری را به جهان مخابره کردند.

آیت الله جنتی افزود، در این روز جمعی از دانشجویان عزیز کشورمان توسط نیروهای آمریکایی و عوامل آنها به خاک و خون کشیده شدند که امروز نیز در سالگرد شهادت آنها خط ضدآمریکایی آنها باید حفظ شود.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینکه اصول جنبش های دانشجویی کشورمان همواره ضداستکباری و ضدآمریکایی بوده است، افزود، در 16 آذر دانشجویان عزیز کشورمان باید کاری کنند که شهدای دانشجو از آنها راضی باشند نه آمریکا.

وی از دانشجویان خواست بنابر وظیفه دینی خود بر خط ضدآمریکایی جنبش دانشجویی پابرجا باشند.

خطیب جمعه تهران با تاکید بر خصومت آمریکا و دیگر کشورهای حامی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی گفت، آخرین شیطنت این کشورها را می توان در قطعنامه جدید شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی دید.

آیت الله جنتی لبخندزدن به آمریکا را برخلاف خط امام و رهبری دانست و افزود، کسی در این مملکت خیال نکند می تواند دشمنی با آمریکا و اسراییل را از دلهای پاک مردم ما خارج کند.

خطیب جمعه تهران به کسانی که در کشور به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق هستند و نسبت به نظام خیانت می کنند، هشدار داد: مگر شما از سرنوشت منافقین، بنی صدر و دیگرانی که با امام و رهبری، نظام و مردم همیشه در صحنه، در سی سال گذشته درافتاده اند درس نگرفته اید؟

آیت الله جنتی افزود، عده ای در کشور با دیکته ای که آمریکا به آنها داده است ، قصد براندازی نرم و شیطنت دارند اما به آنها می گویم از آنچه بر سر بدخواهان نظام آمده درس عبرت بگیرید.

خطیب جمعه تهران با اشاره به اینکه جنگ با نظام جمهوری اسلامی برای هر قدرتی گران تمام می شود، گفت: عده ای دیروز در صف خط امام بودند اما امروز اگرچه چنین ادعایی دارند ولی با دشمن همراهی می کنند و صف خود را جدا کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر