۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

وضعیت و تعداد غایبان در امتحانات خواجه نصیر

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص وضعیت دانشجویانی که در امتحانات شرکت نکرده اند با تاکید بر اینکه آموزش برای ما حکم ناموس را دارد گفت: اساس ما بر مهرورزی است اما به هیچ عنوان امتحانات را تجدید نخواهیم کرد.

محمد تقی بطحایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت دانشجویانی که در امتحانات این دانشگاه شرکت نکرده اند و در حال حاضر خواستار برگزاری آزمون مجدد هستند گفت: اساس ما بر مهرورزی است اما این مهرورزی باید در چارچوب قانون باشد.

وی افزود: سئوال اساسی این است که آنها به چه دلیلی امتحان نداده اند آیا برای امتحان آماده نبوده اند یا به دلایل دیگری در امتحان شرکت نکرده اند.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: ما طبق مقررات پیش رفته و این موضوع را به صورت کلی بررسی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: احتمال برگزاری مجدد امتحانات وجود ندارد و به هیچ عنوان امتحانات را تجدید نخواهیم کرد.

بطحایی اضافه کرد: به طور عمومی برای دانشجویانی که در امتحان شرکت نکرده اند غیبت غیرموجه درج خواهد شد مگر آن که دلایل مشخص و قابل قبولی برای غیبت خود ارائه کنند.

وی درباره تعداد دانشجویانی که در امتحانات شرکت نکرده اند به مهر گفت: تعداد این دانشجویان به جز در دانشکده های عمران و هوا و فضا چندان زیاد نبوده و در تمام دانشکده ها امتحانات به طور کامل برگزار شده است.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر ادامه داد: به عنوان مثال در دانشکده برق تنها هشت نفر با مشکل عدم شرکت در امتحانات روبرو هستند.

وی افزود: در نشست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و روسای دانشگاهها نیز این موضوع مطرح شد که اتفاقا وزیر محترم نیز بر تکیه بر اصل آموزش و مهرورزی در چارچوب قانون تاکید کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر