۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

شکلی دیگر از آزار شهروندان بهايی سمنان

فعالان حقوق بشر در ایران
روز پنجشنبه مورخه 31 ارديبهشت 1388 در جشن عروسي سحر پور حسيني ( يكي از شهروندان بهايي سمنان ) با ايقان امام وردي ( يكي از شهروندان بهايي كرمان ) كه در باغي اطراف كرج برگزارشد سه نفر از ماموران اداره اطلاعات سمنان – با هماهنگي مسئولين منطقه - از همان ابتداي مجلس بعنوان ميهمان وارد جمع شده و پس از مدتي كه در جمع حضور داشتند با معرفي خود اقدام به گرفتن فيلم و عكس از حاضرين نمودند، البته پيش از آن از خانمها خواسته شد مانتو و روسري خود را بپوشند.
این افراد سپس به توقيف يكي از ادوات موسيقي پرداختند و پس از صحبت با صاحب باغ و والدين كه حدود دو ساعت طول كشید در ساعت 10 شب پيش از آمدن عروس و داماد ، محل را ترك نمودند.
ماموران مربوطه هيچ رفتار تند و خشني نداشتند واز همان ابتدا اعلام نمودند كه قصد برهم زدن مجلس عروسي را ندارند، نكته قابل توجه آن است كه در همان زمان در نزديكي باغ مذکور چند مجلس عروسي ديگر نیز برقرار بوده كه مشكلي براي آنان رخ نداده و البته صاحب باغ نيز عنوان داشتند در طي چندين ساله اخير تاكنون چنين اتفاقي در اين محل رخ نداده است .
بايد خاطر نشان كرد كه خانواده پورحسيني يكي از 20 خانواده سمناني است كه منزل آنها در 25 آذر 87 مورد هجوم و تفتيش ماموران اداره اطلاعات سمنان قرار گرفته بود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر