۱۳۸۸ خرداد ۳, یکشنبه

پشت مجوز "خودکشی" و "مسمومیت" نمی توان مخفی شد

منصور امان
بر اساس گُزارشات پُر شمار، حُقوق بگیران آیت الله خامنه ای در زندان گوهردشت آستینها را برای قتل بُزدلانه یک زندانی سیاسی بی دفاع دیگر بالا زده اند. در تور تصفیه خونین زندانیان، این بار دانشجوی زندانی، بهروز جاوید طهرانی با مرگ دست و پنجه نرم می کُند.
دژخیمان وزارت اطلاعات با پخش شایعه خودکُشی بهروز جاوید طهرانی، در حال پهن کردن سُفره چرمین خود هستند. این در حالی است که آخرین باری که این زندانی سیاسی زنده دیده شُده، دست بند و پابند زده شُده و در سلول انفرادی بوده است.
اما در انتها این مُهم نیست که زنده خواران بارگاه ولی فقیه، جسد نشان کرده های آقای خامنه ای را چطور بسته بندی می کُنند. هر توجیه و داستانی نه می تواند سیاست تبهکارانه و عُمومی حُکومت و دوایر امنیتی آن را نسبت به مُخالفان، مُنتقدان و دگر اندیشان از نگاه ها پنهان کُند و نه قادر است اندکی از مسوولیت قانونی، حُقوقی و اخلاقی حُکومت در برابر سرنوشت شهروندان تحت اختیار خود در زندانها بکاهد.
افسار گُسستن جلادان وزارت اطلاعات و زندانبانان در قتل، شکنجه و توطیه چینی علیه زندانیان، یک اقدام سازمان یافته و سفارش شُده از بالاترین مراکزی است که پیرامون نیازها و ضرورتهای امنیتی "نظام" تصمیم می گیرند. در راس این نهادها آیت الله خامنه ای قرار گرفته است. خط خونینی که پادوهایی از رسته "حاج کاظم"ها و "خادم"ها در زندان گوهردشت به جا می گُذارند، به گونه مُستقیم به اندرونی "آقا" ختم می شود.
آیت الله خامنه ای پُشت اینان و مُجوز "خودکشی" و "مسمومیت" ی که برایشان صادر کرده نمی تواند مخفی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر