۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

صدور قرار وثیقه 50 ميليون تومانی برای کاوه مظفری

تغییر برای برابری - روز دوشنبه 18 خرداد با انتقال كاوه مظفري از زندان اوين به شعبه 2 دادسراي امنيت، آقاي سبحاني بازپرس پرونده اتهام اقدام عليه امنيت ملي از طريق تباني براي تجمع تبليغي عليه نظام و نيز داشتن تجهيزات ماهواره‌اي را به او تفهيم كرده و قرار بازداشت او را به قرار وثیقه 50 ميليون توماني تبديل كرد که کاوه نپذیرفته است.
روز سه شنبه جلوه جواهري همسر كاوه به همراه مينا جعفري وكيل جلوه جواهري به دادسراي امنيت مراجعه و درخواست تبديل قرار وثيقه به كفالت را کردند اما بازپرس پرونده اظهار داشت پرونده كاوه را به دادگاه فرستاده و نزد او نيست این درحالی است که آقای سبحانی تاكيد داشته که خانواده کاوه در صورت تهیه وثیقه به خود او مراجعه کنند.
كاوه مظفري روز 11 ارديبهشت مصادف با روز جهانی کارگر در پارك لاله بازداشت شد و ‌ از آن تاريخ تا كنون 39 روزاست که در بازداشت بسر میبرد.
همچنين جلوه جواهری پس از آزادی از زندان با مراجعه به شوراي حل اختلاف براي فك پلمپ منزلشان اقدام کرد. نیمه شب 12 اردیبهشت ماموران با مراجعه به منزل آنان، ‌به تفتيش منزل و بازداشت جلوه جواهری نیز پرداخته و دو روز پس از بازداشت آنان در منزل شان را نیز پلمب کرده بود. شوراي حل اختلاف عمل پليس را غير قانوني خوانده و با همراه كردن ماموري در منزل را گشوده و مراتب را صورت جلسه كرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر