۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

هواپیمایی کاسپین با 150 مسافر تهران-ایروان

هواپیمایی کاسپین با 150 مسافر تهران-ایروان*ارمنستان امروز صبح در نزدیکی قزوین سقوط کرد عزیزان حتما دعا کنید برای خانواده های ایشون من فکر می کنم اکثر این عزیزان ارمنی هستند و همچنین ایماندارانی که برای کنفرانس به ارمنستان می روند
خبرگزاری ایلنا تعداد سرنشینان این هواپیما را ۱۶۸ نفر اعلام کرده است. بنابر اعلام این منبع خبری، تمام این مسافران در این سانحه هوایی جان باخته‌اند. ۱۵۳ نفر از سرنشینان این هواپیما مسافر و ۱۵ نفر دیگر نیز جزء خدمه بوده‌اند.
تیم ملی جودوی جوانان ایران برای شرکت در تورنومنت ایروان و شرکت در یک اردوی آماده‌سازی راهی ارمنستان بود. علی بهرامی (سرمربی و سرپرست)، علی امیری (حراست)، علی محدث صدیق(مربی)، وحید ابراهیمی (داور)، ایمان زینوند، حسین بناء، سعید رسولی، مصطفی دباغی، یحیی باقرپور، مصیب عزیزالهی، علیرضا لشگری اعضای تیم ملی جودو بودند که در سانحه هواپیمایی جان باختند.
خبرگزاری دولتی ایرنا هم گزارش کرده که لون داودیان که در دوره ششم مجلس شورای اسلامی نمایندگی ارامنه شمال کشور را به عهده داشت، در این سانحه جان باخته است. داودیان که در رشته روانشناسی تخصص داشت، در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از پنج نماینده اقلیت‌های مذهبی در خانه ملت بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر