۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

در گردهمایی 30 تیر در تهران شرکت کنیم-دبیرخانه همبستگی

وبلاگ هواداران جبهه متحد دانشجویی

دیبرخانه همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران
۲۴/تیر ماه/۱۳۸۸/خورشیدی

یادبود شهدای ۳۰ تیر که برای ازادی و در مخالفت با استبداد مطلقه،جان شریف خود را از دست دادند به معنای یاد بود همه ی شهدای راه ازادی است. هزاران شهیدی که از ان روزگار تا کنون برای دموکراسی،عدالت،استقلال و ازادی جان باختند اما با کمال تاسف،هنوز استبداد مطلقه پا برجاست و از این ملت مظلوم قربانی می گیرد.هزاران شهیدی که پیش از انقلاب و پس از ان برای ازادی جان دادند تا پیشوای ازادی نام بگیرند.

و پس از انقلاب بهمن ۷۵ که امید می رفت ، استبداد برای همیشه از این مرز و بوم رخت بربندد اما بار دیگر سایه ی شوم خود را این بار به نام حکومت دینی و هزاران بار بد تر از گذشته،ضحاک وار خون ازادی خواهان را مکیدن گرفت.

استبداد دینی،شهدایی چون داریوش و پروانه ی فروهر،پوینده و مختاری،عزت ابراهیم نژادو اکبر محمدی، ساران و امید رضا و اخیرا ندا و سهراب و صد ها شهید دیگر را بر ملت ایران تحمیل کرد و هنوز اماده ی مکیدن خون جوانان است.به راستی که باید از روی تاسف، بار دیگر سرود حزن انگیز:از خون جوانان وطن لاله دمیده " را نجوا کرد.

برای گرامی داشت یاد همه ی شهدای راه ازادی و همگام با دعوت جبهه ی ملی ایران و سایر نیرو های دموکرات و ازادی خواه، روز سه شنبه ۳۰ تیر ساعت ۵ پس از ظهر در میدان ۷ تیر گرد هم می اییم تا به سمت ابن بابویه ،محل ارامگاه ان شهیدان حرکت نموده و مزار ان ها را گل باران کنیم.از همه ی هم میهنان گرامی دعوت می کنیم تا هر کجا که هستند به یاد شهیدان راه ازادی به ویژه شهدای خرداد و تیر ۸۸برنامه هایی را تدارک ببینند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر