۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

مدیر دانشگاه: افراد ناشناس وارد خوابگاه دانشجويی شدند

خبرگزاری حکومتی مهر: مدیرامور فرهنگی دانشگاه امیرکبیر با تشریح حوادث رخ داده شده در یک خوابگاه این دانشگاه در شب گذشته ضمن تکذیب ضرب و شتم دانشجویان ساکن خوابگاه از آرام بودن وضعیت فعلی خوابگاههای دانشگاه امیرکبیر خبر داد.
محمد روزبهانی گفت: حوالی ساعت 19 و 30 دقیقه شب گذشته 18 تیر ماه یک فرد غیردانشجو وارد خوابگاه شهید گلشن دانشگاه امیرکبیر واقع در خیابان دمشق شد که در ادامه ورود این فرد 20 نفر (با هویت نامشخص) برای دستگیری فرد مورد نظر وارد خوابگاه گلشن شدند.
وی اضافه کرد: در موقع ورود این افراد شیشه در ورودی خوابگاه شکسته شد و این افراد پس از دستگیری فرد مورد نظر و درخواست نگهبان و انتظامات خوابگاه گلشن از آنجا خارج شدند.
روزبهانی با تکذیب برخی اخبار مبنی بر درگیری در این خوابگاه دانشگاه امیرکبیر و تعرض به دانشجویان گفت: هیچ گونه خسارتی به دانشجویان وارد نشده و به هیچ یک از دانشجویان تعرضی صورت نگرفته است.
حمله نیروهای لباس شخصی به خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر
خبرنامه امیرکبیر: نیروهای لباس شخصی مجهز به سلاح های سرد و گرم با همراهی موتورسواران سازماندهی شده به برخی از خوابگاه های دانشگاه امیرکبیر حمله کردند.
نیروهای لباس شخصی در ساعت 20:30 امشب (پنج شنبه شب) در حمله به خوابگاه گلشن در خیابان به آفرین، با ورود به خوابگاه، تعدادی از دانشجویان و نگهبانان خوابگاه را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
نیروهای لباس شخصی بخش هایی از ساختمان و امکانات خوابگاه را نیز تخریب کردند. در این حمله این افراد از گاز اشک آور استفاده کرده و به سالن مطالعه، حمام، نمازخانه و طبقات مختلف خوابگاه گلشن حمله کردند.
از وضعیت چند تن از دانشجویان این خوابگاه پس از این حملات اطلاعی در دسترس نیست.
همچنین نیروهای لباس شخصی به همراهی نیروهای نظامی به درب خوابگاه یاوری دانشگاه امیرکبیر نیز مراجعه نموده و به تهدید دانشجویان پرداختند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر