۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

نامه نوجوان محکوم به اعدام به خانواده مقتول

فعالان حقوق بشر در ایران

خبرگزاری هرانا : حسین علی پور متولد 7 تیرماه 1368، به جرم قتلی که در 16 سالگی (شهریور 84) مرتکب شده است، هم اکنون در زندان لاکان رشت زندانی است و با تائید شدن حکم قصاص اعدام خواهد شد.

این نوجوان محکوم به اعدام با ارسال نامه ای سرگشاده به خانواده مقتول درخواست بخشش و نجات خود از چوبه دار را دارد.


جناب آقای مقصود پروانه

سلام علیکم. پس از عرض ادب و ارادتمندی امیدوارم حال آن بزرگوار خوب بوده باشد. جناب آقای پروانه من یک جوانی 16 ساله بودم که دارای عقل کامل نبودم و سخت از کرده خود پشیمان نادم هستم.

اگر پی بردن به اشتباه و خطا ندامت و پشیمانی است و زدودن از گناه توبه است پس به عظمت الله من از نادمین و توبه کنندگانم. یکی از ابزارهای اعمال قانون در جامعه زندان است که خاطیان جهت اصلاح بدانجا هدایت می شوند مطمئناً اگر طول مدت حبس با جرم و سن و سال من سازگار باشد عاقبت با گرفتاری مشکلات فراوان به سر می برم. علی ایحال از شما برادر عزیز و بزرگوار استدعا دارم حقیر را مورد عفو گذشت اغماض قرار داده تا با آزادیم عمری دعا گوی شما و خانواده بزرگوارتان باشم. امیدوارم مرا مورد عنایت لطف خودتان قرار دهید. وسلام.

با شایسته ترین احترامات

ارادتمند کوچک شما / حسین علی پور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر