۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۹, شنبه

سرنوشت نامعلوم دختر دانشجوی تهرانی

خبرگزاری دیده بان حقوق بشر کردستان:
یک دختر دانشجوی 19 ساله به نام «مهسا نادری» که از 3 ماه پیش به اتهام فعالیت سیاسی دستگیر و به سلول انفرادی بازداشتگاه 209 وزارت اطلاعات انتقال داده شده در وضعیت نامشخص به سر میبردو از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.
خانواده «مهسا نادری» دختر دانشجوی 19 ساله تهرانی اطلاعی از وضعیت فرزند دربندشان در دست ندارند. نامبرده در اواخر بهمن ماه سال گذشته توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و به بازداشتگاه 209 وزارت اطلاعات انتقال داده شد. مهسا نادری که به انجام فعالیت سیاسی متهم شده در اواخر سال گذشته و اوایل سال جاری چندبار از بازداشتگاه و محل سلول خود و هربار به مدت چند دقیقه با خانواده خویش تماس تلفنی داشته و از نگهداری خود در سلول انفرادی و بازجویی های مکرر خبر داده بود.
گفته می شود تماس تلفنی مهسا از یک ماه پیش قطع شده است که این موضوع و بی اطلاعی از وضعیت و سرنوشت نامبرده خانواده وی را به شدت نگران کرده است. خانواده این دختر نوجوان زندانی از سازمان و نهادهای حقوق بشری تقاضای پیگیری وضعیت فرزندشان و تلاش برای آزادی وی را دارند.
شایان ذکر است محسن نادری پدر مهسا نیز از یک سال پیش به اتهام فعالیت سیاسی دستگیر و زندانی گردیده و هم اکنون در حبس به سر می برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر