۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۸, دوشنبه

نامه محبت آمیز پدرآسمانی


نامه محبت آمیز پدرآسمانی، در واقع منتخبی از آیات کلام خدا می باشد برای شما برادر و خواهر عزیز , کلام او باعث برکت است


فرزند منشاید تو مرا نشناسی، اما من همه چیز را در مورد تو می‌دانم. مزامیر 139: 1

من از نشستن و برخاستن تو آگاهم. مزامیر 139: 2

من از همه راهها و طریق‌های تو با اطلاع هستم. مزامیر 139 :3

حتی موهای سر تو را تک به تک شمرده‌ام. متی 10 :29-31

و تو را به شباهت خود آفریدم. پیدایش 1: 27

در من تو حیات داری و حرکت می‌کنی و بوجود آمدی. اعمال رسولان 17: 28

زیرا تو از نسل من هستی. اعمال رسولان 17: 28

من تو را حتی قبل از بوجود آمدنت می‌شناختم. ارمیاء 1 :4-5

من تو را در زمانی که آفرینش را خلق می‌نمودم انتخاب کردم. افسسیان 1: 11-12

تو به طور تصادفی بوجود نیامدی و تمام روزهای زندگی تو در دفتر من ثبت شده است. مزامیر 139: 15-16

من زمان معین تولد تو را و اینکه در کجا ساکن شوی را قرار دادم. اعمال رسولان 17: 26

تو بطور عجیب و مهیبی ساخته شدی. مزامیر 139: 14

و من تو را در رحم مادرت نقش بستم. مزامیر 139: 13

و تو را به پیش آوردم تا روزی که تو متولد شدی. مزامیر 71 :6

اگرچه من بطور نادرستی بتوسط افرادی که مرا نمی‌شناسند به تو معرفی شدم. یوحنا 8: 41-44

اما باید بگویم که از تو خشمگین و غضبناک نیستم، بلکه منشاء عشق و محبت هستم. اول یوحنا 4: 16

و این آرزوی من است تا تو را مورد محبت و رحمت خود قرار دهم. اول یوحنا 3: 1

تنها چون تو فرزند من هستی و من پدر تو. اول یوحنا 3 :1

من می‌توانم بیش از پدر زمینی تو به تو ببخشم. متی 7 :11

چرا که من پدر کاملی هستم. متی 5: 48

هر هدیه نیکو که تو دریافت می‌کنی، از دستهای من است. یعقوب 1: 17

نقشه من برای آینده تو همیشه همراه با امید بوده است. متی 31:6-33

زیرا که من تو را با عشقی جاودانه دوست دارم. ارمیاء 29: 11

افکار من در مورد تو بی انتها است همانطور که دانه‌های شن در کنار دریا. مزامیر 139: 17-18

من از وجود تو شادم و برای تو سرود می‌خوانم. صفنیا 17:3

و از احسان نمودن به تو هرگز متوقف نخواهم شد. ارمیاء 40:32

تا من به تو چیزهای عجیب و بزرگ را نشان دهم. ارمیاء 33 :3

اگر با تمام دل و جان بدنبال من باشی مرا خواهی یافت. تثنیه4 :29

اشتیاق خود را بر من قرار بده و من آرزوی قلبی تو را به تو خواهم داد. مزامیر 37: 40

چرا که در واقع این من هستم که آنرا می‌توانم به تو ببخشم. فیلیپیان 2: 13

من می‌توانم بیش از آنچه که تو تصور کنی برای تو انجام دهم. افسسیان 3: 20

چرا که من مشوق بزرگ تو هستم. دوم تسالونیکیان 16:2-17

همچنین من پدری هستم که تو را در زمانهای سختی آرامی می‌بخشم. دوم قرنتیان 1: 3-4

زمانی که قلب تو شکسته است من نزدیک تو هستم. مزامیر 18:34

همانطور که یک چوپان گوسفند خود را حمل می‌کند، من نیز همچنین تو را در آغوش خود دارم. اشعیاء 40: 11

یک روز تمامی اشک‌های تو را پاک خواهم کرد. مکاشفه 3:21-4

و تمامی دردها و رنج‌های تو را که در این زمین متحمل شدی بر خواهم داشت. مکاشفه 21: 3-4

من پدر تو هستم و تو را محبت می‌کنم همانطور که پسر خود عیسی را محبت نمودم. یوحنا 17: 23

چون در عیسی عشق و محبت من برای تو آشکار شد. یوحنا17 :26

و او معرف حقیقی وجود من است. عبرانیان 1: 3

زیرا او آمد تا نشان دهد که من برای تو هستم و نه به ضد تو. رومیان 8: 31

و تا بگوید که من گناهان و خطایای تو را نمی‌شمارم.دوم قرنتیان 5: 18-19

عیسی مرد تا من و تو امروز با هم مصالحه داشته باشیم. دوم قرنتیان 5: 18-19

و مرگ او نهایت عشق و فداکاری من برای توست. اول یوحنا 10:4

زیرا که من همه چیز را برای تو دادم تا تو را داشته باشم. رومیان 8: 31-32

اگر تو این هدیه فرزند من عیسی را بپذیری، تو مرا پذیرفته ای. اول یوحنا 2: 23

و هیچ چیز دیگر نمی‌تواند تو را از من جدا کند. رومیان 38:8-39

به منزل من بیا و من برای تو جشن بزرگی بر پا خواهم کرد. جشنی که تا به حال آسمان به خود ندیده است. لوقا 15: 7

من همیشه پدر تو بوده‌ام و خواهم بود. افسسیان 14:3-15
اما از تو یک سؤال دارم: آیا تو فرزند من خواهی بود؟ یوحنا 12:1-13

در انتظار پاسخ تو. لوقا 15: 11-32

با محبت پدر آسمانی، خالق متعال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر