۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

خودكشی یک دانشجوی دانشگاه مازندران

ایسنا: معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه مازندران با تاييد خبر خودكشي دانشجوي رشته جغرافياي اين دانشگاه در شامگاه دوشنبه 11 ارديبهشت، گفت: متاسفانه تلاش پزشكان براي نجات وي بي نتيجه ماند و دانشجوي مذكور صبح امروز در بيمارستان امام خميني(ره) ساري جان سپرد.
مرتضي علويان با ابراز تاسف در خصوص وقوع اين حادثه، گفت: دانشجوي فوت شده ورودي سال 86 رشته جغرافيا و برنامه ريزي شهري و ساكن در خوابگاه پسرانه شهيد‌ نواب صفوي بوده كه روز گذشته با خوردن 2 عدد قرص برنج اقدام به خودكشي كرد.
وي افزود: دوستان وي پس از ديدن تهوع مكرر اين دانشجو در صدد رساندن وي به مراكز درماني بر آمدند كه در كمال ناباوري با امتناع وي روبرو شدند ولي در نهايت با حضور مسئول خوابگاه وي به بيمارستان شفاي بابلسر منتقل و خدمات ويژه پزشكي از سوي پزشكان به سرعت بر روي او انجام شد.
علويان با اشاره به حضور رياست دانشگاه، معاون اداري و مالي، مدير دانشجويي، مسئول حراست و فرماندار، فرمانده نيروي انتظامي بابلسر در بيمارستان گفت: با حضور اين مسئولان و دكتر سجادي رئيس بيمارستان شفا بلافاصله كميته‌اي براي رسيدگي به وضعيت اين دانشجو تشكيل شد.
وي تصريح كرد: پس از تماس با بيمارستانهاي بابل و ساري، دانشجوي حادثه ديده با استفاده از آمبولانس ICU دار به بيمارستان امام خميني(ره) ساري منتقل شد ولي علي رغم تمامي تلاشهاي انجام گرفته و تلاش كادر درماني تاثير قرص برنج بسيار شديد بوده و در نهايت به مرگ اين دانشجو در ساعت 4 صبح امروز انجاميد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر