۱۳۸۸ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

مسیحیان جهان برای کودکان در معرض خطر دعا کنند

یک سازمان مسیحی امسال به عنوان چهاردهمین سال متوالی از مسیحیان سراسر جهان خواسته طی روزهای ۶ تا ۷ ژوئن (۱۶ تا ۱۷ خرداد ماه) برای تمام کودکان در معرض خطر دعا کنند.
به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان به نقل از مهر،خبرگزاری کریسشن تودی با بیان این مطلب نوشت، انتظار می رود میلیونها نفر از مسیحیان در این ابتکار عمل نیایش که در چهاردهمین سال خود قرار دارد دعا کنند.
آنها دعا می کنند که کودکان سراسر دنیا به عشق خداوند در زندگی خود پی برده و موهبتهای خداوند در زندگی را بپذیرند.
سال ۲۰۰۸ بیش از سه میلیون نفر در ۸۷ کشور جهان در این ابتکار شرکت کرده و حدود ۵/۵ میلیون ساعت دعا کردند که بیستر این دعاها از سوی کودکانی صورت گرفت که در این برنامه شرکت کرده بودند.
محور نیایشهای امسال وعده زندگی در انجیل یوحنا ۱۰:۱۰ و ارتباط آن با زندگی در دنیای امروز در خطر هستند خواهد بود. در این آیه آمده است: ... اما من آمده ام تا به شما حیات واقعی را به فراوانی عطا نمایم.
این شبکه مسیحی یادآور شده است که وقتی برای کودکانی که در خطر هستند دعا می کنیم در جریان جزئیات و آمار هم قرار می گیریم. طی چند سال گذشته بسیج کردن مؤمنان برای دعا درباره کودکانی که در خطر هستند به ارتقای آگاهی مردم از وضعیت آنها و تأثیر بزرگی در زندگی این کودکان منتهی شده است.
این سازمان خیریه مسیحی در شهر آکسفورد مستقر و جزواتی را برای استفاده و ایده گرفتن برای دعاها منتشر کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر